Automatyzacja cen: paradygmat dla sprzedawcy omnichannel

Wiemy, jak wielką różnicę robi odpowiednia cena. Wszyscy jesteśmy również konsumentami. Uważamy, że właściwa cena ma znaczenie nie tylko pod względem satysfakcji klienta, ale również uciążliwym zadaniem aktualizacji cen tysięcy tagów cenowych dla każdej kampanii lub sezonu. Ale prawdziwą siłą elektronicznych etykiet półek jest wyjątkowa zdolność do synchronizacji cen w wielu kanałach, takich jak sklepy, online i offline, aplikacja lub wiele lokalizacji. Zapoznaj się z poniższymi przypadkami użycia, aby dowiedzieć się, co mogą dla Ciebie zrobić cyfrowe ceny.

Integralność cen

W sklepie z papierowymi metkami ceny błędy są dość częste, zwykle w zakresie 5-10%, a czasem więcej. Istnieje wiele przyczyn błędu cenowego na półce – tagi mogą być zagubione, niewłaściwie umieszczone lub nie zaktualizowane do najnowszej ceny.

WIĘCEJ

Zwiększ produktywność

Automatyzacja procesu ustalania cen pozwala na pracę nad procesami o wartości dodanej, takimi jak pomoc dla kupujących i zaopatrzenie w krytyczne produkty. Ręczne zmiany cen są również nudnym zadaniem, które niewielu pracowników uważa za satysfakcjonujące. Ponadto, ponieważ zmiany cen często występują w nieregularnych partiach, trudno jest odpowiednio obsłużyć pracowników. Sklepy będą musiały wezwać wiele dodatkowych osób, aby wykonać pracę na czas, a to samo w sobie nie zawsze jest możliwe.

WIĘCEJ

Szybkie aktualizacje

Sklep może podlegać licznym procesom cenowym, w których opóźnienia mają wpływ na zadowolenie kupujących, rentowność lub sprzedaż.

WIĘCEJ

Konwergencja online i offline

Sprzedaż detaliczna online jest faktem o ustalonej pozycji. Ostatnie kilka lat dowiodło również, że tak jest w trybie offline, a kilku dużych sprzedawców internetowych ustanawia swoją obecność fizyczną. Granica między sprzedażą fizyczną a detaliczną w Internecie zaciera się i szybko zanika.

WIĘCEJ