Stań się niezwykle wydajny dzięki zwiększonej wydajności i najlepszemu w swojej klasie zarządzaniu zadaniami

Największym obecnie pojedynczym procesem w sklepie detalicznym jest uzupełnianie półek – szczególnie w sklepie spożywczym. Ponadto oczekuje się, że będziesz niezwykle wydajny w realizacji zamówień online, takich jak zamówienia Click & Collect, i aktywnie pomożesz klientom w sklepie. Niezwykle wszechstronne zastosowanie elektronicznego systemu etykiet półek pozwala zaoszczędzić cenny czas i wyróżnić się w zadaniach, które mają największe znaczenie. Daje to więcej czasu i pieniędzy na skupienie się na tym, co naprawdę robi różnicę.

Uzupełnianie półek

Największym pojedynczym procesem w sklepie (zwłaszcza spożywczym) jest uzupełnianie półek. Typowy supermarket codziennie umieszcza na półkach dziesiątki tysięcy produktów. Jest to bardzo czasochłonne zadanie, a także zaskakująco podatne na błędy. Jeśli pracownik nie sprawdzi prawidłowo ceny (lub nieprawidłowy planogram), istnieje ryzyko, że produkt znajdzie się w niewłaściwym miejscu lub ukryje właściwy produkt. Konsekwencją jest to, że właściwy produkt może nie zostać uzupełniony odpowiednio zmniejszoną sprzedażą i że poziomy zapasów kończą się nieprawidłowo zarówno na właściwym, jak i niewłaściwym produkcie.

WIĘCEJ

Kliknij i odbierz

Rewolucja internetowa doprowadziła do nowego problemu – spełnienia. Kiedy kupujący zamawia online, oczekuje, że towar zostanie dostarczony szybko, poprawnie i po niskich kosztach (jeśli w ogóle). Stanowi to poważny problem, zwłaszcza w przypadku artykułów spożywczych, w których należy utrzymać łańcuchy chłodnicze. Częstym rozwiązaniem jest wykorzystanie istniejącej sieci sklepów jako magazynu lokalnego do realizacji zamówień online. Dla sklepów oznacza to nowy strumień przychodów, ale także nowe i dość trudne zadanie. Typowe zamówienie na zakup może zająć 15-30 minut, a przy setkach zamówień dziennie sklep nagle staje przed koniecznością zatrudnienia dużej liczby osób, co jest kosztowne i nie zawsze łatwe.

WIĘCEJ

Zarządzanie zapasami w sklepie

Obecnie większość sprzedawców detalicznych korzysta z automatycznego zamawiania w celu zaopatrzenia sklepów. Z wielu powodów proces nie jest odporny na awarie i często występują niedokładne poziomy zapasów. Konsekwencje są takie, że sklep ma za mało lub za dużo zapasów danego produktu. Zbyt mało oznacza utratę sprzedaży, zbyt dużo oznacza związany kapitał, a także ryzyko, że nigdy nie sprzedasz wszystkich akcji.

WIĘCEJ