W dużym sklepie, takim jak hipermarket lub sklep dla majsterkowiczów, znalezienie produktu nie zawsze jest łatwe. Układy różnią się między sklepami, sieciami i krajami, a kupujący znajdują się na łasce znalezienia członka personelu, który jest w stanie im pomóc. Oczywiście istnieje również ryzyko, że po prostu poddadzą się i odejdą, jeśli nie będą w stanie znaleźć produktu. Przez lata podejmowano różne próby rozwiązania tego problemu:
Wyzwanie
- Statyczne, wysokopoziomowe mapy kategorii na wózkach, ścianach i wejściu. Jest to często realizowane na zbyt wysokim poziomie i często nie jest jasne dla kupującego, do której kategorii należy dany produkt
- Szczegółowe, ręcznie tworzone mapy z możliwością wyszukiwania, których aktualizowanie jest bardzo trudne – jeśli nie niemożliwe
- Więcej pracowników, co szybko staje się zbyt kosztowne
Rozwiązanie
Pricer oferuje zautomatyzowane rozwiązanie tego problemu. Dzięki dynamicznemu pozycjonowaniu każdej etykiety system dokładnie wie, gdzie znajdują się wszystkie produkty na mapie. Pozycje te można następnie wyszukać za pomocą narzędzia szybkiego wyszukiwania Pricer, które jest dostępne w kiosku i jako mobilne wyszukiwanie w Internecie. Zazwyczaj w całym sklepie umieszczanych jest kilka kiosków z wyszukiwarkami, umożliwiając kupującym wygodne wyszukiwanie produktów. Łącza do szybkiego wyszukiwania mobilnego można udostępnić za pomocą prostego kodu QR, dzięki czemu każdy użytkownik smartfona może korzystać z wyszukiwania.
Wideo: Dynamiczne geopozycjonowanie produktów
Dzięki dynamicznemu pozycjonowaniu każdej elektronicznej etykiety cenowej, pozycje wszystkich produktów można umieścić na mapie sklepu. Dynamiczne pozycjonowanie jest w pełni automatyczne. Dowiedz się, jak konsumenci mogą szybko i wygodnie znajdować produkty.