Carrefour wybiera Pricer jako preferowanego dostawcę ESL dla instalacji na całym świecie
Pricer ogłasza, że grupa detaliczna Carrefour wybrała Pricer jako preferowanego dostawcę nowych instalacji ESL (Electronic Shelf Label) i modernizacji sklepów, które są już wyposażone w ESL firmy Pricer. Chociaż umowa ramowa nie zawiera żadnych zobowiązań dotyczących ilości ani ilości, planuje się wdrożyć system Pricer w około 500 sklepach przed końcem 2022 r.
Sieć spożywcza Carrefour planuje wykorzystać zaawansowany system komunikacji i zarządzania w sklepach Pricer w celu wyposażenia i modernizacji wszystkich formatów sklepów (hipermarkety, supermarkety, sklepy zbliżeniowe i cash & carry) we Francji, Hiszpanii, Włoszech, Belgii, Rumunii, Polsce, Brazylii, Argentyna i Tajwan.
Działający w czasie rzeczywistym, niezawodny i łatwy w użyciu system ESL firmy Pricer stanowi platformę dla Carrefour do dalszego zwiększania zarówno wydajności sklepu, jak i obsługi klienta.
Oto niektóre z kluczowych funkcji:
· Natychmiastowy błysk – energooszczędna lampa błyskowa zapewnia wyraźną widoczność w górę iw dół korytarza, umożliwiając takie zastosowania, jak promo-flash, pick-to-light, bardziej wydajne uzupełnianie produktów i wczesne wykrywanie dat ważności.
· Geolokalizacja – z dokładnością do 1 metra, aby w dowolnym momencie poznać pozycję ESL w sklepie. Ta funkcja jest przydatna do rozwiązywania problemów związanych z zarządzaniem towarami, takich jak generowanie planogramów.
· Wyświetlanie danych zarządzania sklepem – takich jak minimalne zapasy, dzień uzupełnienia, średnia sprzedaż lub EAN produktu.
· Automatyczne zarządzanie cenami – w tym zaawansowane zarządzanie promocjami.
· Chmura – Skraca czas wprowadzenia produktu na rynek, przyspiesza innowacje i zapewnia wydajność zgodnie ze strategią chmury Carrefour.
„Po dokładnej ocenie wszystkich głównych producentów na rynku ESL, jesteśmy bardzo zadowoleni, że wybraliśmy Pricer jako naszego preferowanego światowego dostawcę w tym obszarze” – mówi Miguel Angel González Gisbert, Global CTO w Carrefour. „Pricer był kluczowym partnerem przez ostatnie 20 lat i nadal oferuje wiodące możliwości, jeśli chodzi o jakość wyświetlania, wydajność, prostotę i funkcje, takie jak pick-to-light, które zostały zademonstrowane w terenie podczas procesu selekcji”.
„Cieszymy się, że Carrefour wybrał nas do dostarczenia naszego wyjątkowego, solidnego i wysoce skalowalnego systemu sklepowego” – mówi Helena Holmgren, CEO w Pricer. „Wzmacnia się fakt, że Carrefour przeprowadził rygorystyczną ocenę kilku producentów na rynku i na tej podstawie wybrał Pricer jako standardowe rozwiązanie dla wszystkich formatów sklepów Carrefour na całym świecie”.