2015 r
Pobór zamówień i sprzedaż osiągnęły rekordowy poziom, napędzany gwałtownie zwiększonym popytem na cyfrowe rozwiązania półkowe z e-papierem.
Pricer AB, założona w Szwecji w 1991 roku, jest światowym liderem w dostarczaniu cyfrowych sklepowych rozwiązań półkowych, które poprawiają zarówno wydajność sklepu, jak i wrażenia zakupowe. Nasza optyczna, elektroniczna platforma do etykietowania półek jest szybka, solidna, możliwa do połączenia i skalowalna.
Współpracujemy z najlepszymi na świecie detalistami, zarówno małymi, jak i dużymi, w tym sklepami spożywczymi, produktami do majsterkowania, elektroniką i sklepami specjalistycznymi. Do tej pory Pricer sprzedał ponad 190 milionów elektronicznych etykiet półkowych do 16 500 sklepów w 50 krajach. Akcja Pricer jest notowana na liście Small Cap NASDAQ OMX Stockholm.
Z 16 500 instalacjami w ponad 50 krajach, Pricer jest jedną z największych korporacji pracujących z cyfrowymi rozwiązaniami półkowymi. Klientami firmy Pricer są większość wiodących sprzedawców detalicznych na pięciu kontynentach.
Rok z dużym wzrostem dla Pricer. Przełomem na rynku północnoamerykańskim jest największy wzrost, a kilka rynków ESL na całym świecie szybko się rozwija.
Uciążliwe i pracochłonne procesy sklepowe są uproszczone dzięki systemowi Pricer ESL. Możliwość automatycznego pozycjonowania produktów w sklepie dla pracowników i klientów oraz funkcja SmartFlash są łączone na różne sposoby w celu optymalizacji procesów, np. Kompletowania zamówień e-commerce w sklepie i uzupełniania krawędzi półki.
Pricer wprowadził zautomatyzowane pozycjonowanie produktu, w którym system, dzięki cyfrowym etykietom półek, może mapować lokalizacje produktów w całym sklepie. W Norwegii wdrażana jest pierwsza instalacja ze SmartFlash, która obsługuje Click & Collect.
Pobór zamówień i sprzedaż osiągnęły rekordowy poziom, napędzany gwałtownie zwiększonym popytem na cyfrowe rozwiązania półkowe z e-papierem.
Pricer wprowadził nową strategię cyfrową, która dała sklepom rozwiązanie w zakresie ustalania cen, a także usprawnienia, kontaktu z klientem, kampanii i prognoz. Platforma Pricer rozwija się, wprowadzając rewolucyjny SmartFlash, umożliwiający pracownikom sklepu znalezienie produktów w sklepie w ciągu kilku sekund, a także wyszukiwanie jednostek mobilnych w sklepie.
Zainstalowano 100 milionów etykiet półek. Pricer wprowadza na rynek rodzinę produktów SmartTag, która umożliwiła mieszanie etykiet segmentowych i graficznych oraz zwiększa wykorzystanie załączników. Zainstalowano pierwszy na świecie sklep z etykietą obsługującą NFC do samodzielnego skanowania.
Pricer otworzył nowe biuro w Hongkongu i rozpoczął produkcję w Brazylii. Rozwiązanie firmy Pricers zostało rozszerzone o rozwiązania z zakresu oznakowania cyfrowego.
Wprowadzono nową etykietę graficzną DotMatrix DM200C i stała się popularnym wyborem dla sprzedawców detalicznych, którzy chcą wyświetlać ceny w dużym formacie. Nowa seria Lockline dostarczyła detalistom etykietę, która blokuje się na mocowaniach w sklepie. Oferty sprzedaży zostały zabezpieczone w całej Europie i Meksyku.
Duży wzrost obrotów i wyników. Kilka nowych detalistów nieżywnościowych, francuski sprzedawca sprzętu (DIY) Castorama, wybiera Pricer.
Pricer instaluje sklep 5000. Segment Pricer i DotMatrix ESL docierają do nowych segmentów klientów.
Nowy graficzny format wyświetlania, DotMatrix, rozszerzył możliwości zastosowania w szerszej branży detalicznej i detalicznej. Coraz więcej sprzedawców artykułów nieżywnościowych wybrało Pricer ESL, takie jak stacje benzynowe, sklepy wolnocłowe i Poczta Szwedzka, demonstrując rosnący rynek elektronicznych etykiet na półki.
Integracja Eldat jest zakończona.
Pricer nabył wiodącego dostawcę etykiet elektronicznych, Eldat, z oddziałami w Paryżu i Tel Awiwie. Połączenie tych dwóch firm sprawiło, że Pricer jest wiodącym na świecie dostawcą ESL z ponad 55% rynku światowego. Z tej dominującej pozycji Pricer miał teraz technologiczną i rynkową dźwignię, aby stworzyć światowy standard. Do portfela klientów dodano liderów sklepów spożywczych Casino i Sonae z Europy i Maruwa oraz Tokyu w Japonii, sieci będące w trakcie wdrażania ESL. Akcje spółki w Appulse Ltd. są sprzedawane.
Pricer był wiodącą firmą na światowym rynku elektronicznych wyświetlaczy i systemów informatycznych w branży detalicznej. Osiągnięto kamień milowy z 750 instalacjami Pricer na całym świecie i dostarczono ponad 12 milionów ESL. W Japonii największy detalista w Azji, Ito-Yokado, ukończył największe wdrożenie ESL poza Europą z 184 sklepami. Ponad 70 innych japońskich sieci handlowych zainstalowało Pricer. Największa sieć detaliczna w Europie Carrefour kontynuowała program instalacyjny, realizując dodatkowe zamówienia we Francji, Hiszpanii i we Włoszech. 37 sklepów ze świeżą żywnością francuskiego Grand Frais zostało wyposażonych w ESL firmy Pricer, a także dziewięć sklepów w Konsumentföreningen Bohuslän-Ęlvsborg w Szwecji. Socamil – grupa kupująca region Leclerc z 30 hipermarketami i wzorem do naśladowania dla całej Leclerc ” s Wdrożenia i opracowania IT – zaczęły wdrażać Pricer w 12 swoich sklepach. Na rynku amerykańskim detalista pierwszego poziomu Costco zaangażował się we wszystkie sklepy i instalacje pilotażowe w Connecticut z detalistami w całym kraju. Nowa platforma ESL C² została uruchomiona na wszystkich głównych rynkach, zwiastując nowe technologie wyświetlania, takie jak papier elektroniczny i DotMatrix, a także wprowadzając nowe funkcje wyświetlania, takie jak ADS (automatyczne pokazy slajdów) dla ESL.
Pricer wygrał duże zamówienie od francuskiego detalisty Carrefour. Za pośrednictwem Ishidy Pricer otrzymał znaczący kontrakt od Ito-Yokado na rynku japońskim. IBM to kolejny nowy partner na rynku amerykańskim.
Powstaje firma deweloperska PIER AB. Pricer zostaje większościowym właścicielem oprogramowania Appulse w Indiach i podpisuje umowę partnerską ze StoreNext na rynki amerykańskie.
Rozbudowany program restrukturyzacji umożliwił lepszą koncentrację na kliencie i obniżył koszty.
W sierpniu 2001 r. Pricer otrzymał do tej pory swoje największe zamówienie od japońskiego partnera Ishidy o wartości co najmniej 25 mln USD.
24 lutego Intactix został sprzedany amerykańskiej firmie JDA Software Group
Instalacja systemu Pricer zakończyła się powodzeniem w 53 sklepach Cash & Carry w Metro w Niemczech
Pricer wchodzi na rynek japoński. Partnerstwo z Ishidą.
W czerwcu Pricer połączył się z Intactix International Inc, jedną z najbardziej udanych firm na świecie w dziedzinie zarządzania przestrzenią. Podpisano współpracę z Telxon dostarczającą sieci bezprzewodowe z ręcznymi urządzeniami osobistymi.
Firma znalazła się na liście O na giełdzie w Sztokholmie.
Pricer otrzymał zamówienie od Metro w Niemczech, drugiej co do wielkości sieci handlowej na świecie, na zainstalowanie systemu Pricer w 53 sklepach Cash & Carry.
Pierwsza instalacja Pricer została wdrożona w ICA Sweden. W grudniu Pricer i Unigrafic podpisali umowę dotyczącą wyłącznej licencji na oryginalne patenty i zgłoszenia patentowe dla całego świata, z wyjątkiem Ameryki Północnej i Południowej.
Firma Pricer AB została założona w mieście Uppsala w Szwecji. W związku z powstaniem prawa licencyjne regionu nordyckiego do patentu dotyczącego elektronicznego znakowania cen zostały nabyte od szwajcarskiej firmy Unigrafic AG.