Sprzedawcy detaliczni są pod ciągłą presją, aby zapewnić swoim klientom oraz prowadzonej działalności lepszą wydajność oraz zwiększanie zysków w szybszym tempie.
Optymalizacja cen i narzędzia ESL od jakiegoś czasu odgrywają kluczową rolę w handlu detalicznym, ale generalnie są oceniane jako osobne projekty.
To seminarium internetowe zademonstruje korzyści, które można by osiągnąć, gdyby te dwie technologie zostały potraktowane całościowo.
Dołącz do nas, aby uzyskać informacje na temat:
- Jak chronić i zwiększać zyski poprzez całościowe uwzględnianie optymalizacji cen i ESL
- Jakie możliwości sprzedaży detalicznej są niezbędne do zdobycia zaangażowania konsumentów
- Jak Twoi konsumenci reagują na zmieniające się ceny
- Strategie wdrażania dynamicznej wyceny: co wolno, a czego nie
- Automatyzacja sklepu: przypadki użycia ESL
- Całościowe uzasadnienie biznesowe: jak skrócić okres zwrotu inwestycji
Prezentacja prelegentów
Prowadzone przez eksperta ds. handlu detalicznego, Chrisa Fielda, to seminarium internetowe w będzie zawierało spostrzeżenia Duncana Pottera, dyrektora ds. Marketingu w Pricer AB oraz Anastasii Laski, wiceprezesa ds. Rozwoju biznesowego w Revionics Inc., którzy omówią niewykorzystany potencjał optymalizacji cen poprzez umożliwienie w pełni zautomatyzowanego procesu, opartego na rzeczywistych przypadkach użycia.
Dołącz do nas, aby dowiedzieć się, jak możesz zoptymalizować swoją strategię cenową wraz z wdrożeniem elektronicznych etykiet cenowych (ESL) z przydatnymi wskazówkami, które pomogą sprzedawcom rozpocząć drogę do sukcesu.
Dołącz do nas 29 września 2020 o 16:00 CEST / 15:00 BST, aby dowiedzieć się więcej!
Nie możesz dołączyć do nas na żywo? Zarejestruj się mimo to, a wyślemy Ci nagranie na żądanie, abyś mógł je obejrzeć w dogodnym dla siebie czasie.