Działalność sklepu detalicznego – dziś iw przyszłości
W dzisiejszym środowisku detalicznym nie tylko zakupy, merchandising i marketing są kluczowymi kluczowymi czynnikami decydującymi o sukcesie sklepu. Rentowność i sukces często wynikają z efektywnego działania sklepu, a elektroniczne etykiety na półki są podstawą skutecznego sklepu zarówno dziś, jak i w przyszłości. Zebraliśmy kilka kluczowych przypadków użycia elektronicznych etykiet na półki, aby wykazać, w jaki sposób mogą poprawić rentowność i zarządzanie twoim sklepem poniżej.
Automatyzacja cen
Wiemy, jak wielką różnicę robi odpowiednia cena. Wszyscy jesteśmy również konsumentami. Uważamy, że właściwa cena ma znaczenie nie tylko pod względem satysfakcji klienta, ale również uciążliwym zadaniem aktualizacji cen tysięcy tagów cenowych dla każdej kampanii lub sezonu. Ale prawdziwą siłą elektronicznych etykiet półek jest wyjątkowa zdolność do synchronizacji cen w wielu kanałach, takich jak sklepy, online i offline, aplikacja lub wiele lokalizacji. Przeczytaj przypadki użycia, aby dowiedzieć się, co mogą dla Ciebie zrobić cyfrowe metki.
Operacje w sklepie
Największym obecnie pojedynczym procesem w sklepie detalicznym jest uzupełnianie półek – szczególnie w sklepie spożywczym. Ponadto oczekuje się, że będziesz niezwykle wydajny w realizacji zamówień online, takich jak zamówienia Click & Collect, i aktywnie pomożesz klientom w sklepie. Niezwykle wszechstronne zastosowanie elektronicznej etykiety półki pozwala zaoszczędzić cenny czas i wyróżnić się w zadaniach, które mają największe znaczenie. Daje to więcej czasu i pieniędzy na skupienie się na tym, co naprawdę robi różnicę.
Zaangażowanie klienta
Jak znaleźć produkt, który musi być mobilny? Jak sprawić, by klienci wybrali pożądaną trasę, a jednocześnie oferują doskonałą, łatwą i zorientowaną na klienta usługę, której oczekują współcześni klienci? Odpowiedź polega na wykorzystaniu mocy elektronicznych etykiet półek Pricer. Dzięki naszemu systemowi komunikacji optycznej i ESL możemy dynamicznie pozycjonować dowolny produkt i oferować inne rodzaje doskonałych rozwiązań angażujących klientów.
WIĘCEJ