ALLO, wiodący i prawdziwie wielokanałowy sprzedawca elektroniki domowej na Ukrainie, stawia kolejny krok w zakresie cyfryzacji sklepów.

Dzięki rozwiązaniu w chmurze i elektronicznym etykietom cenowym Pricer zapewniają dynamiczne ustalanie cen z pełną kontrolą cen.

Po trwającym około dwa lata projekcie pilotażowym, w którym porównano kilka konkurencyjnych rozwiązań, ALLO , wiodąca ukraińska sieć elektroniki domowej i urządzeń mobilnych, zdecydowała się zainstalować oparte na chmurze rozwiązanie Pricer Plaza i elektroniczne etykiety cenowe Pricer.

Dziś wyposażonych jest 12 sklepów, a w kolejnym etapie planowany jest system do 50 kolejnych sklepów, z możliwością rozszerzenia rozwiązania na wszystkie sklepy ALLO w najbliższych latach.

Decyzja o wyborze Pricera opiera się na naszej potrzebie szybkiego, niezawodnego i skalowalnego rozwiązania, z prawdziwym partnerem, który może zaoferować najlepszą obsługę i rozwiązanie, które gwarantuje nam pełną kontrolę nad procesem zmiany ceny”, mówi Maksym Vedenieiev , CIO, w ALLO.

Jako prawdziwy sprzedawca omnichannel, dobrze reprezentowany w trybie offline i online, ALLO, które od początku swojej działalności w 1998 roku koncentruje się na najnowocześniejszych innowacjach, oferuje klientom bezproblemową obsługę bez względu na kanał, z którego zdecydują się korzystać. Potrzeba dokładności i spójności cen ma zatem ogromne znaczenie dla tego wiodącego sprzedawcy detalicznego, którego misją jest odkrywanie możliwości cyfrowych ekosystemów i upraszczanie złożonych technologii.

„Przy ponad 5,6 mln zamówień rocznie ALLO potrzebuje pełnej kontroli cen na stronie internetowej i w sklepach stacjonarnych. ALLO było jednym z pierwszych sprzedawców detalicznych na Ukrainie, którzy kilka lat temu wdrożyli dynamiczną wycenę i chcąc wyprzedzić konkurencję, zdecydowali się na pełną cyfryzację zarządzania sklepem za pomocą rozwiązania opartego na elektronicznych etykietach cenowych. Rozwiązanie w chmurze sprawia, że ​​zarządzanie jest wydajne, ponieważ wszystkie sklepy i kanały sprzedaży można łatwo monitorować z jednego punktu”, mówi Alexey Chorniy, dyrektor generalny i współwłaściciel Suntown Ukraine, partnera Pricer w kraju.

„Cieszę się, że firma ALLO, która koncentruje się na innowacjach i najnowocześniejszych rozwiązaniach, zaufała opartej na chmurze przyszłościowej technologii Pricer, która jest naprawdę niezawodna w wrażliwych środowiskach, takich jak elektronika domowa. Jestem również dumny z naszego partnera , który zbudował silną relację z ALLO. Dołożyli wszelkich starań, aby zapewnić najlepszą obsługę w połączeniu z szybką i skalowalną platformą, która stanowi podstawę, na której ALLO może rozwijać cyfryzację swoich sklepów przez wiele lat”, mówi David Sebbag, dyrektor ds. sprzedaży na Europę Wschodnią, Rosję i Bliski Wschód.

O ALLO
ALLO to firma dla tych, którzy chcą być lepsi, bardziej technologiczni, żyć wygodnie i nowocześnie. Największy sprzedawca smartfonów, gadżetów, nowoczesnych urządzeń i towarów do domu i wypoczynku, od kosmetyków i narzędzi po odzież i meble, będący ogólnokrajowym targowiskiem z dostawą zamówień do domu i sklepów w 140 miastach Ukrainy.