Dzięki picturemachine4® dokonujesz najlepszego wyboru, jeśli planujesz rozbudowaną sieć digital signage. Możesz wysyłać swoje treści do globalnej sieci z centralnej redakcji. picturemachine jest używany w wielu projektach od 2003 roku. Zawsze tworzymy oprogramowanie mając na uwadze specjalne wymagania dużych projektów digital signage. Niemniej jednak jest również bardzo odpowiedni dla małych i średnich projektów digital signage.

Dzięki picturemachine4® dokonujesz najlepszego wyboru, jeśli planujesz rozbudowaną sieć digital signage. Możesz wysyłać swoje treści do globalnej sieci z centralnej redakcji. picturemachine jest używany w wielu projektach od 2003 roku. Zawsze tworzymy oprogramowanie mając na uwadze specjalne wymagania dużych projektów digital signage. Niemniej jednak jest również bardzo odpowiedni dla małych i średnich projektów digital signage.

Funkcja edytora w picturemachine4® umożliwia wygodne i łatwe łączenie różnych treści komunikacyjnych (obraz produktu, tekst, wideo i obecność w sieci). picturemachine4® to oprogramowanie digital signage, za pomocą którego możesz kompilować, edytować i umieszczać treści reklamowe na serwerze w sposób kontrolowany czasowo i dostosowany do grupy docelowej – w oddziałach, w mieście lub na terenie całego kraju. Nie ma żadnych ograniczeń, ponieważ nasza infrastruktura chmurowa oznacza, że ​​oprogramowanie jest dostępne dla Ciebie zawsze i wszędzie. Liczba podłączonych wyświetlaczy lub kontrolowanych jednostek graczy jest otwarta u góry. Ważne jest również, aby odtwarzacz picturemachine4® działał niezawodnie 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Najważniejsze funkcje w skrócie

  • Kompletna aplikacja internetowa, wielojęzyczna
  • System pomocy online
  • Edytor działa na wszystkich popularnych systemach operacyjnych bezpośrednio w przeglądarce
  • Player obsługuje systemy Windows, Android i Tizen
  • Kontrola treści przy użyciu sekwencji bazowych, interwałowych, zdarzeń i kampanii poprzez dopasowanie atrybutów
  • Przypisywanie treści na podstawie reguł za pomocą łączy logicznych
  • Obsługa typowych typów treści (mp4, webm, wmv, mpg, jpg, png, html, swf itp.)
  • Zarządzanie użytkownikami i uprawnieniami
  • Obsługa wielu klientów, w tym zarządzanie klientami
  • Zintegrowany system przesyłania wiadomości
  • Odtwarzanie treści do sekundy
  • Zarządzanie treścią za pomocą folderów, filtrów i tagowania
  • Obsługa HTML5
  • Tworzenie własnych treści i animacji za pomocą zintegrowanego edytora animacji
  • Automatyczny import treści ze źródeł zewnętrznych (wiadomości, filmy, obrazy)
  • Własny format pakietu HTML5 (zHTML)
  • System szablonów HTML5 / Flash
  • Zintegrowany edytor animacji
  • Funkcja Ticker
  • Podzielony ekran
  • Zarządzanie wersjami treści
  • schodkowy system edycji z pod-redaktorami
  • Obsługa dźwięku (listy odtwarzania muzyki) z inteligentną funkcją odtwarzania dźwięku wideo
  • System raportowania do edycji i technologii
  • Opcjonalne rejestrowanie aktywności użytkowników i zmian obiektów
  • Narzędzie do planowania sieci digital signage
  • Widok mapy lokalizacji graczy (mapa świata i mapy budynków)
  • Specjalistyczne zarządzanie danymi podstawowymi w celu utrzymania danych o lokalizacji
  • System monitoringu z wyświetlaczem sygnalizacji świetlnej
  • Automatyczny e-mail w przypadku błędu (definiowalny)
  • Analiza dziennika gracza centralnego
  • Czasowe pobieranie treści
  • Integracja z serwerem reklam zgodnie ze standardem VAST
  • Gracze mogą być filtrowani dynamicznie („Pokaż wszystkie systemy, które są offline”)
  • Technicznie rzecz biorąc, gracze mogą być grupowani
  • Gracze mogą wykonywać czynności (restart, usuwanie zawartości itp.)
  • Można zarządzać akcjami
  • Gracz może optymalnie wyświetlać treści w orientacji pionowej i poziomej
  • Gracz nigdy nie jest czarny (domyślna lista odtwarzania lub domyślny obraz)