W wysoce konkurencyjnym sektorze handlu spożywczego jest bradzo ciężko o znalezienie przewagi konkurencyjnej. 

Renaissance Supa IGA, na ruchliwym przedmieściu St Kilda, wyróżnia się w tłumie, koncentrując się na doskonaleniu działalności dzięki dobremu zarządzaniu i doskonałej technologii.

Problem

Zarząd Renaissance szukał rozwiązania, które przyniosłoby korzyści klientom i zwiększyło efektywność biznesową. Doprowadziło to do tego, że zespół zarządzający Renaissance zbadał możliwość wdrożenia rozwiązania do elektronicznego znakowania półek (ESL).

Ponieważ ceny półek są kluczowym aspektem branży spożywczej i monopolowej, wyzwanie polegające na utrzymaniu etykiet z cenami półek w sklepie, w którym znajduje się ponad 15 000 artykułów, jest kosztownym i czasochłonnym zadaniem. Z dodatkową złożonością zarządzania 1000 cotygodniowymi promocjami i 450 cotygodniowymi zmianami cen, wyzwanie operacyjne staje się zniechęcające.

Zarząd Renaissance Supa IGA St Kilda szukał bardziej skutecznego i wydajnego rozwiązania do etykietowania półek, które nie tylko pomogłoby w zarządzaniu cenami półek, ale także zapewniło nowoczesny wygląd jednego z najbardziej stylowych i najbardziej ruchliwych supermarketów w Melbourne.

 

Rozwiązanie

Renaissance wdrożyło rozwiązanie ESL, które obejmowało wszystkie aspekty ich działalności, w tym działy spożywcze i monopolowe. 90% sklepu używa normalnych rozmiarów etykiet Pricer, a reszta używa małych etykiet. Małe etykiety są przeznaczone do wymagających obszarów, takich jak zdrowie i uroda oraz przyprawy. W fazie 2 wdrożenia działy owoców i warzyw oraz delikatesy zostaną zainstalowane przy użyciu etykiet Pricer DotMatrix ™.

Wykorzystano etykiety półek zarówno normalnych, jak i małych, w zależności od wymagań handlowych działu.

Pokaż opcje dotyczące etykiety zawierają pokazujący cenę, cena promocyjna przy była ceną pokazano również, migający czerwony pasek, aby podświetlić promocjach i ewentualnie Grafika na strony, średnie tygodniowe sprzedaży, informacje Planogram a nawet przewijanie wiadomości.

Wraz z wejściem w życie australijskich przepisów dotyczących cen jednostkowych, Renaissance musiało rozważyć opcje zgodności. Automatyczna konserwacja krawędzi półki przez firmę Pricer oznacza, że ​​nie ma dodatkowego wysiłku operacyjnego, aby utrzymać cenę jednostkową. Gdy Renaissance zastosuje ceny jednostkowe, etykiety Pricer automatycznie pokażą dodatkowe informacje.

Infrastruktura Pricer jest niezwykle wydajna i łatwa w instalacji. Rozwiązanie wykorzystuje technologię podczerwieni (IR) do komunikacji z etykietami półek. Dwukierunkowe nadajniki-odbiorniki IR na suficie zapewniają szybki transfer danych do iz etykiet, co oznacza, że ​​etykiety są aktualizowane szybko (ponad 150 razy szybciej niż rozwiązania konkurencji) z potwierdzeniem każdej zmiany ceny rejestrowanej w systemie. Ten zautomatyzowany proces audytu eliminuje znaczne koszty pracy w sklepie. Cały sklep jest objęty jedynie 25 urządzeniami nadawczo-odbiorczymi, dzięki czemu instalacja i konserwacja są zarówno tanie, jak i proste.

„Udowodniona historia światowej firmy Pricer ESL, łatwa integracja z naszym rozwiązaniem do punktu sprzedaży, łatwa implementacja i konserwacja systemu dały nam pewność, że wybraliśmy rozwiązanie odpowiednie dla naszej firmy” Simon Boileau Store Manager

Wynik

W dużym, zatłoczonym sklepie, takim jak Renaissance Supa IGA St Kilda, korzyści z zainstalowania Pricer ESL były ogromne.

Oprócz drastycznej redukcji kosztów w zakresie etykietowania i zarządzania cenami, wygląd sklepu został ulepszony dzięki wyraźnym wyświetlaczom i zrewitalizowanym krawędziom półek.

Klienci łatwiej czytają ceny produktów w całym sklepie, niezależnie od tego, czy etykieta znajduje się w lodówce, czy na półce. Na przykład ceny piwa dla singli / 6 paczek / płyt są teraz łatwo zrozumiałe.

Korzyści

  • Skrócony czas etykietowania personelu o 38 godzin tygodniowo
  • Roczna oszczędność kosztów personelu przekracza 30 000 USD
  • Niższe koszty etykiet papierowych i wkładów atramentowych do drukarek
  • Aktualizacja ceny całej sklepu możliwa do osiągnięcia w ciągu 5 minut
  • Zarządzanie cenami w centrali Renaissance ze zmianami cen wprowadzanymi na poziomie sklepu za naciśnięciem jednego przycisku.
  • Znacząca wydajność operacyjna
  • Bardziej efektywne i dokładne zarządzanie promocjami
  • Możliwość efektywnej zmiany cen wokół głównych wydarzeń lub promocji produktów