Soriana to druga co do wielkości sieć detaliczna żywności w Meksyku, posiadająca ponad 500 sklepów w całym kraju.

Ponad 500 sklepów
Drugi największy detalista żywności w Meksyku
Ponad 545 milionów klientów rocznie
Liczba etykiet : Zainstalowano blisko 4,5 miliona klientów

Problem

Soriana była już przekonana o zaletach elektronicznego znakowania półek (ESL), ale potrzebowała odpowiedniego systemu do swojej sytuacji. Zainstalowali już inny system ESL w 100 sklepach, ale szukali czegoś lepszego: kluczowe były szybkie aktualizacje i dwukierunkowa komunikacja w skalowalnym systemie.

Realizacja

Soriana przetestowała rozwiązanie w jednym z najbardziej zatłoczonych sklepów i była przekonana o sukcesie rozwiązania. Rozpoczęli wdrażanie rozwiązania Pricer w 2009 roku.

Rozwiązanie

Soriana używa serii etykiet Continuum.

Wynik

Soriana kontynuuje wdrażanie z Pricer, po ukończeniu ponad 150 instalacji sklepowych i zainstalowaniu blisko 2 milionów etykiet. Firma ogłosiła, że ​​zainstaluje kolejne 150 sklepów.