Zaangażowanie klientów – kluczowy czynnik sukcesu
Współcześni klienci potrzebują wielu informacji, a różnorodność dostępnych produktów jest większa niż kiedykolwiek wcześniej. Czy jest bezglutenowy, wegański, organiczny, bez laktozy, lokalny i świeży? Jaka jest emisja węgla produktu? Czy są jakieś przepisy? Czy dostępna jest historia i dalsze informacje o producencie? Kraj pochodzenia? Nienaruszony łańcuch chłodniczy? Jak można poddać recyklingowi paczkę?
Pricer udostępnia takie dodatkowe informacje natychmiast po dotknięciu lub zeskanowaniu smartfona. Etykiety można wyposażyć w tagi NFC, które wymagają jedynie stuknięcia kompatybilnego telefonu, aby przekierować kupującego na stronę z żądanymi informacjami. Jeśli NFC nie jest pożądane, ten sam wynik można osiągnąć za pomocą kodu QR na etykiecie. Dedykowane aplikacje są z pewnością możliwe (i powszechne), ale nie wymagane.
Informacje o produkcie Pricer ESL