Intermarché, sztandarowy supermarket Groupement des Mousquetaires, jest największym sprzedawcą detalicznym żywności we Francji pod względem liczby sklepów.
Średnio 12 000 etykiet na sklep, sklepy Intermarché używają mieszanki grafiki i etykiet segmentowych.
Problem
Grupa detaliczna supermarketów Intermarché szukała inteligentnego rozwiązania do etykietowania elektronicznego, które poleciłoby niezależnym właścicielom sklepów prowadzących sklepy pod szyldem Intermarché.
Realizacja
Intermarché w pełni wykorzystuje zalety systemu Pricer, wykorzystując wiele stron na etykietach do wyświetlania dodatkowych informacji o produkcie, w tym stanów magazynowych, kodu dostawcy i minimalnych ilości ponownego zamawiania.
Rozwiązanie
Dzięki natychmiastowemu dostępowi do zapasów i informacji o zamawianiu z hali produkcyjnej sklepy mają mniejsze ryzyko braku towaru na magazynie.
Średnio 12 000 etykiet na sklep, sklepy Intermarché używają mieszanki grafiki i etykiet segmentowych. Większe DotMatrix DM110 są używane w sekcjach owoców i warzyw, a mniejsze etykiety DotMatrix i Continuum są używane wszędzie indziej.
Wynik
W 2007 r. STIME, dział IT Mousquetaires, wskazał rozwiązanie Pricer jako rekomendowanego dostawcę. Od tego czasu coraz więcej sklepów Intermarché wybrało system Pricer ESL.
W 2009 r. Pricer zaczął instalować swój system na dwóch innych banerach grupy, Bricomarché, baner Do-It-Yourself (DIY) i Roady, baner na sprzęt do konserwacji i napraw samochodów.