PROFIL KLIENTA

Nazwa : Nisa Local
Miejsce : Shrewsbury, UK
Rozmiar sklepu : 2 200 stóp kwadratowych
Liczba ESL : 2000

Nisa jest wiodącą brytyjską organizacją członkowską. Wszystkie sklepy Nisa są niezależnymi punktami sprzedaży detalicznej i należą do niezależnego konsorcjum detalicznego Nisa, które pomaga swoim członkom w zapewnianiu klientom wysokiej jakości zakupów.

Ich celem jest wspieranie przedsiębiorców w zakresie siły nabywczej, marketingu i usług dystrybucyjnych w celu zaspokojenia potrzeb klientów, a także zapewnienie konsumentom w Wielkiej Brytanii wysokiej jakości, niezależnie prowadzonych, lokalnych sklepów do robienia zakupów.

Od etykiet papierowych po Pricer ESL

Nisa dokłada wszelkich starań, aby zapewnić najlepszą jakość zakupów każdemu klientowi, który przechodzi przez drzwi. W związku z tym stale inwestują w najnowsze innowacyjne rozwiązania dla handlu detalicznego. Dlatego Nisa Local Shrewsbury podjęła decyzję o przejściu z etykiet papierowych na wiodące na świecie rozwiązania z zakresu elektronicznych etykiet półkowych (ESL) firmy Pricer.

Sklep Shrewsbury o powierzchni 2200 stóp kwadratowych w Nisa Local stał się pierwszym sklepem wielobranżowym w Wielkiej Brytanii, w którym zastosowano ESL po zainstalowaniu 2000 standardowych i niestandardowych urządzeń Pricer ESL.

ESL firmy Pricer umożliwia sklepowi Shrewsbury firmy Nisa Local bezprzewodowe przesyłanie cen i informacji o produktach bezpośrednio w sklepie. Całościowe rozwiązanie idealnie wpasowuje się w ich działalność – zwiększając produktywność, usprawniając strategie cenowe i, oczywiście, zapewniając najlepsze wrażenia w sklepie dla wszystkich ich klientów.

Korzystając z najszybszej i najbezpieczniejszej technologii na podczerwień, pracownicy i klienci mogą być całkowicie pewni, że ceny są utrzymywane na właściwym poziomie i aktualne. System pobiera plik bazy danych sprzedawcy i przesyła go do odpowiedniej etykiety cenowej w sklepie, bezprzewodowo.

Unikalne wyzwanie i indywidualne rozwiązanie

Ponieważ Nisa Local Shrewsbury to sklep spożywczy, jest otwarty przez wiele godzin. Jednak wszystkim stronom zależało na tym, aby wdrożenie rozwiązania ESL firmy Pricer miało jak najbardziej ograniczony wpływ na regularną działalność sklepu i jego zdolność do prowadzenia działalności.

W związku z tym wdrożenie zostało przeprowadzone w sposób „etapowy” – infrastruktura została zainstalowana tylko w nocy. Po wykonaniu tej czynności 2000 etykiet Pricer ESL zainstalowano etapami w ciągu 2 dni.

Najnowocześniejsza technologia daje wymierne rezultaty

Wdrożenie rozwiązania ESL firmy Pricer w Nisa Local Shrewsbury przyniosło sklepowi szereg korzyści – zarówno zwiększających zadowolenie klientów, jak i niezwykle pozytywnie wpływających na wyniki sprzedaży detalicznej.

Zmiany cen można teraz szybko wprowadzać w całym sklepie – dzięki rozwiązaniu firmy Pricer co godzinę można wprowadzić do 90 000 aktualizacji – bez względu na ograniczenia robocizny, dzięki czemu operacje są wydajne i usprawnione. Zamiast spędzać czas na sprawdzaniu i aktualizowaniu etykiet papierowych, pracownicy Nisa Local Shrewsbury są bardziej produktywni i mogą swobodnie pomagać w zapytaniach klientów, uzupełniać zapasy i zarządzać towarami.

Obsługa klienta została jeszcze bardziej ulepszona, ponieważ przydatne informacje o sprzedaży mogą być wyświetlane na ESL, tuż obok produktów – takie jak cena, informacje o produkcie i poziomy zapasów. Pracownicy nie muszą już szukać odpowiedzi na zapytania klientów w broszurach lub w zapleczu. Pracownicy mogą teraz szybko i niezawodnie aktualizować ceny w sklepie i mogą być pewni, że ich produkty sprzedają się po właściwej cenie, eliminując błędy cenowe.

Dzięki rozwiązaniu ESL firmy Pricer etykiety cenowe w sklepie są zawsze zgodne z bazą danych zaplecza i cenami w kasie.

Ponadto sklep może poprawić rentowność, przyciągając większą sprzedaż dzięki dynamicznym cenom. Mają teraz opcję tworzenia ofert na czas lub wykorzystania wyświetlaczy do wskazania specjalnych pakietów promocyjnych – ESL firmy Pricer są teraz dodatkowym narzędziem sprzedaży, a kampanie promocyjne można realizować dokładnie zgodnie z planem.

„Prawdziwa przewaga biznesowa”

Rav Garcha, właściciel sklepu i członek zarządu niezależnego detalisty w Association of Convenience Stores, powiedział: „Znaczna część brytyjskich klientów dokonuje nieplanowanych zakupów w sklepie. Zazwyczaj ich decyzje opierają się na cenie, więc najważniejszą rzeczą dla sklepów jest upewnienie się, że ceny są łatwe do zobaczenia i przekonujące, zachęcając do ponownego zakupu i utrzymania klientów w lokalnych sklepach, takich jak mój. ”

„Technologia ESL firmy Pricer ułatwia to dynamicznie”, kontynuuje Garcha. „Umożliwia promocję w ciągu dnia, a także ułatwia uzyskanie dodatkowych informacji o punkcie zakupu, takich jak koszt jednostkowy, pomysły na przepisy, kody QR, sugestie dotyczące produktów towarzyszących, takich jak wino, aby uzupełnić wybór posiłku i wiele więcej . Jak możesz sobie wyobrazić, ta ekscytująca technologia stanowi prawdziwą korzyść biznesową zarówno dla mnie, jak i dla Nisy oraz oferuje klientowi najlepszą możliwą ofertę lokalną. ”

Elektroniczne rozwiązanie do etykietowania półek firmy Pricer oferuje ogromny potencjał zarówno w zakresie poprawy jakości obsługi klienta, jak i budowania jego lojalności, ale także w celu zwiększenia przychodów i rentowności sklepu. Wszystkie etykiety współpracują ze sobą w tym samym systemie, dzięki czemu Nisa może „mieszać i dopasowywać” rozmiary, kształty i style zgodnie z różnymi potrzebami w różnych obszarach sklepu, w zależności od potrzeb.

KORZYŚCI

  • Szybkie i łatwe wdrożenie
  • Gwarancja integralności ceny
  • Informacje o cenie i produkcie na ekranie
  • Więcej promocji z dynamicznymi cenami
  • Lepsza interakcja z klientem (kody QR, informacje o punkcie zakupu itp.)
  • Prosta integracja back office

 

„Znaczna liczba klientów w Wielkiej Brytanii dokonuje nieplanowanych zakupów w sklepie. Zazwyczaj ich decyzje opierają się na cenie, więc najważniejszą rzeczą dla sklepów jest upewnienie się, że ceny są łatwe do zobaczenia i przekonujące, zachęcając do ponownego zakupu i utrzymania klientów w lokalnych sklepach, takich jak mój. ”

Eric Rav Garcha, właściciel sklepu i członek zarządu niezależnego sprzedawcy detalicznego w Association of Convenience Stores

POBIERZ PDF