Pricer wyposażył nowy, oszałamiający sklep Galeries Lafayette na Champs Elysées w system oparty na elektronicznych etykietach półek. Linia SmartTAG firmy Pricer obejmuje innowacyjne etykiety e-papierowe, które zostały zintegrowane z nowoczesnymi i luksusowymi akcesoriami sklepu.
Galeries Lafayette, ekskluzywna francuska grupa domów towarowych, posiada 280 sklepów (z których 10 znajduje się za granicą), odwiedza ponad milion odwiedzających dziennie i osiąga obrót w wysokości 4,5 miliarda euro. W ciągu stu lat istnienia ta wysokiej klasy marka konsekwentnie dowiodła swojej zdolności do adaptacji i innowacji.
Od 2016 r. Firma Les Galeries Lafayette przeszła głęboką transformację, aby sprostać wyzwaniom omnichannel, przed którymi stają dziś sprzedawcy detaliczni. W tym kontekście cyfryzacji sklepów i promocji wielokanałowej sprzedaży detalicznej Galeries Lafayette zwróciła się do Pricer o nowy sklep w centrum Paryża.
Unikalna technologia dla dzisiejszych wyzwań i przyszłych sukcesów
Platforma komunikacyjna firmy Pricer oparta jest na świetle optycznym. Ta innowacyjna technologia jest niezawodna, reaktywna i ma szybkość transmisji danych, która nie ma sobie równych na obecnym rynku.
Etykiety Pricer umożliwiają aktualne i niezawodne aktualizacje cen, oferują doskonałą czytelność i płynnie komponują się z wysokiej klasy otoczeniem sklepu.
Etykiety cyfrowe: podstawa strategii sprzedaży detalicznej omnichannel
Automatyzacja cen jest pierwszym celem przy wdrażaniu etykiet cyfrowych w każdym sklepie, ponieważ gwarantuje dokładność ceny poprzez wyeliminowanie błędu ludzkiego. Rozwiązania z zakresu etykiet cyfrowych są w istocie niezbędne do strategii omnichannel, ponieważ ułatwiają bezbłędną synchronizację cen we wszystkich kanałach dystrybucji: w Internecie, w aplikacji mobilnej i sklepie.
Przeprowadzanie aktualizacji cen w czasie rzeczywistym stało się niezwykle ważne, ponieważ daje sklepom fizycznym możliwość śledzenia zmian cen podyktowanych przez e-commerce.
Zadowolenie połączonego klienta
Aby odpowiedzieć na potrzeby bardzo poinformowanych i połączonych klientów, którzy szukają nowych i innowacyjnych doświadczeń klientów, cyfrowe rozwiązanie firmy Pricer umożliwia Galeries Lafayette uwolnienie ich cennych pracowników od żmudnych zadań, takich jak zmiana etykiet papierowych.
Nowi dostawcy, zwani także osobistymi stylistami, mogą zatem skoncentrować się na zapewnieniu wyjątkowej wartości i obsługi klienta, pomagając i doradzając kupującym przed, w trakcie i po zakupie we wszystkich kanałach.