Automatyzacja cen: paradygmat dla sprzedawcy omnichannel

Wiemy, jak wielką różnicę robi odpowiednia cena. Wszyscy jesteśmy również konsumentami. Uważamy, że właściwa cena ma znaczenie nie tylko pod względem satysfakcji klienta,  ale także w uciążliwym zadaniu aktualizacji cen na tysiącach etykiet cenowych dla każdej kampanii lub sezonu. Ale prawdziwą siłą etykiet elektronicznych jest wyjątkowa zdolność do synchronizacji cen w wielu kanałach, takich jak sklepy, online i offline, aplikacja lub wiele lokalizacji. Zapoznaj się z poniższymi przypadkami użycia, aby dowiedzieć się, co mogą dla Ciebie zrobić etykiety elektroniczne.

Integralność cen

W sklepie z papierowymi etykietami błędy są dość częste, zazwyczaj w granicach 5-10%, a czasem więcej. Istnieje wiele przyczyn błędnych cen na półce – może zabraknąć etykiet, są niewłaściwie umieszczone lub nie są zaktualizowane do najnowszej ceny.

WIĘCEJ INFORMACJI

Zwiększ produktywność

Automatyzacja procesu ustalania cen pozwala na pracę nad procesami o wartości dodanej, takimi jak pomoc dla kupujących i zaopatrzenie w krytyczne produkty. Ręczne zmiany cen są również nudnym zadaniem, które niewielu pracowników uważa za satysfakcjonujące. Ponadto, ponieważ zmiany cen często występują w nieregularnych partiach, trudno jest odpowiednio obsłużyć pracowników. Sklepy będą musiały wezwać wiele dodatkowych osób, aby wykonać pracę na czas, a to samo w sobie nie zawsze jest możliwe.

WIĘCEJ INFORMACJI

Szybkie aktualizacje

Sklep może podlegać wielu procesom cenowym o krytycznym czasie, w których opóźnienia mają wpływ na zadowolenie kupujących, rentowność i sprzedaż.

WIĘCEJ INFORMACJI

Konwergencja online i offline

Sprzedaż detaliczna online jest faktem o ustalonej pozycji. Ostatnie kilka lat dowiodło również, że tak jest w trybie offline, kilku dużych sprzedawców internetowych ustanawia swoją obecność fizyczną. Granica między sprzedażą fizyczną a detaliczną w Internecie zaciera się i szybko zanika.

WIĘCEJ INFORMACJI