HISTORIA KORPORACYJNA

Pricer AB, założona w Szwecji w 1991 roku, jest światowym liderem w dostarczaniu cyfrowych sklepowych rozwiązań półkowych, które poprawiają zarówno wydajność sklepu, jak i wrażenia zakupowe. Nasza optyczna, elektroniczna platforma do etykietowania półek jest szybka, solidna, możliwa do połączenia i skalowalna.

Współpracujemy z najlepszymi na świecie detalistami, zarówno małymi, jak i dużymi, w tym sklepami spożywczymi, produktami do majsterkowania, elektroniką i sklepami specjalistycznymi. Do tej pory Pricer sprzedał ponad 190 milionów elektronicznych etykiet półkowych do 16 500 sklepów w 50 krajach. Akcja Pricer jest notowana na liście Small Cap NASDAQ OMX Stockholm.

Z 16 500 instalacjami w ponad 50 krajach, Pricer jest jedną z największych korporacji pracujących z cyfrowymi rozwiązaniami półkowymi. Klientami firmy Pricer są większość wiodących sprzedawców detalicznych na pięciu kontynentach.

2018 r

Rok z dużym wzrostem dla Pricer. Przełomem na rynku północnoamerykańskim jest największy wzrost, a kilka rynków ESL na całym świecie szybko się rozwija.

2017 r

Uciążliwe i pracochłonne procesy sklepowe są uproszczone dzięki systemowi Pricer ESL. Możliwość automatycznego pozycjonowania produktów w sklepie dla pracowników i klientów oraz funkcja SmartFlash są łączone na różne sposoby w celu optymalizacji procesów, np. Kompletowania zamówień e-commerce w sklepie i uzupełniania krawędzi półki.

2016 r

Pricer wprowadził zautomatyzowane pozycjonowanie produktu, w którym system, dzięki cyfrowym etykietom półek, może mapować lokalizacje produktów w całym sklepie. W Norwegii wdrażana jest pierwsza instalacja ze SmartFlash, która obsługuje Click & Collect.

2015 r

Pobór zamówień i sprzedaż osiągnęły rekordowy poziom, napędzany gwałtownie zwiększonym popytem na cyfrowe rozwiązania półkowe z e-papierem.

2014

Pricer wprowadził nową strategię cyfrową, która dała sklepom rozwiązanie w zakresie ustalania cen, a także usprawnienia, kontaktu z klientem, kampanii i prognoz. Platforma Pricer rozwija się, wprowadzając rewolucyjny SmartFlash, umożliwiający pracownikom sklepu znalezienie produktów w sklepie w ciągu kilku sekund, a także wyszukiwanie jednostek mobilnych w sklepie.

2013

Zainstalowano 100 milionów etykiet półek. Pricer wprowadza na rynek rodzinę produktów SmartTag, która umożliwiła mieszanie etykiet segmentowych i graficznych oraz zwiększa wykorzystanie załączników. Zainstalowano pierwszy na świecie sklep z etykietą obsługującą NFC do samodzielnego skanowania.

2012

Pricer otworzył nowe biuro w Hongkongu i rozpoczął produkcję w Brazylii. Rozwiązanie firmy Pricers zostało rozszerzone o rozwiązania z zakresu oznakowania cyfrowego.

2011 r

Wprowadzono nową etykietę graficzną DotMatrix DM200C i stała się popularnym wyborem dla sprzedawców detalicznych, którzy chcą wyświetlać ceny w dużym formacie. Nowa seria Lockline dostarczyła detalistom etykietę, która blokuje się na mocowaniach w sklepie. Oferty sprzedaży zostały zabezpieczone w całej Europie i Meksyku.

2010 r

Duży wzrost obrotów i wyników. Kilka nowych detalistów nieżywnościowych, francuski sprzedawca sprzętu (DIY) Castorama, wybiera Pricer.

2009

Pricer instaluje sklep 5000. Segment Pricer i DotMatrix ESL docierają do nowych segmentów klientów.

2008

Nowy graficzny format wyświetlania, DotMatrix, rozszerzył możliwości zastosowania w szerszej branży detalicznej i detalicznej. Coraz więcej sprzedawców artykułów nieżywnościowych wybrało Pricer ESL, takie jak stacje benzynowe, sklepy wolnocłowe i Poczta Szwedzka, demonstrując rosnący rynek elektronicznych etykiet na półki.

2007

Integracja Eldat jest zakończona.

2006

Pricer nabył wiodącego dostawcę etykiet elektronicznych, Eldat, z oddziałami w Paryżu i Tel Awiwie. Połączenie tych dwóch firm sprawiło, że Pricer jest wiodącym na świecie dostawcą ESL z ponad 55% rynku światowego. Z tej dominującej pozycji Pricer miał teraz technologiczną i rynkową dźwignię, aby stworzyć światowy standard. Do portfela klientów dodano liderów sklepów spożywczych Casino i Sonae z Europy i Maruwa oraz Tokyu w Japonii, sieci będące w trakcie wdrażania ESL. Akcje spółki w Appulse Ltd. są sprzedawane.

2005

Pricer był wiodącą firmą na światowym rynku elektronicznych wyświetlaczy i systemów informatycznych w branży detalicznej. Osiągnięto kamień milowy z 750 instalacjami Pricer na całym świecie i dostarczono ponad 12 milionów ESL. W Japonii największy detalista w Azji, Ito-Yokado, ukończył największe wdrożenie ESL poza Europą z 184 sklepami. Ponad 70 innych japońskich sieci handlowych zainstalowało Pricer. Największa sieć detaliczna w Europie Carrefour kontynuowała program instalacyjny, realizując dodatkowe zamówienia we Francji, Hiszpanii i we Włoszech. 37 sklepów ze świeżą żywnością francuskiego Grand Frais zostało wyposażonych w ESL firmy Pricer, a także dziewięć sklepów w Konsumentföreningen Bohuslän-Ęlvsborg w Szwecji. Socamil – grupa kupująca region Leclerc z 30 hipermarketami i wzorem do naśladowania dla całej Leclerc ” s Wdrożenia i opracowania IT – zaczęły wdrażać Pricer w 12 swoich sklepach. Na rynku amerykańskim detalista pierwszego poziomu Costco zaangażował się we wszystkie sklepy i instalacje pilotażowe w Connecticut z detalistami w całym kraju. Nowa platforma ESL C² została uruchomiona na wszystkich głównych rynkach, zwiastując nowe technologie wyświetlania, takie jak papier elektroniczny i DotMatrix, a także wprowadzając nowe funkcje wyświetlania, takie jak ADS (automatyczne pokazy slajdów) dla ESL.

2004

Pricer wygrał duże zamówienie od francuskiego detalisty Carrefour. Za pośrednictwem Ishidy Pricer otrzymał znaczący kontrakt od Ito-Yokado na rynku japońskim. IBM to kolejny nowy partner na rynku amerykańskim.

2003

Powstaje firma deweloperska PIER AB. Pricer zostaje większościowym właścicielem oprogramowania Appulse w Indiach i podpisuje umowę partnerską ze StoreNext na rynki amerykańskie.

2002

Rozbudowany program restrukturyzacji umożliwił lepszą koncentrację na kliencie i obniżył koszty.

2001

W sierpniu 2001 r. Pricer otrzymał do tej pory swoje największe zamówienie od japońskiego partnera Ishidy o wartości co najmniej 25 mln USD.

2000

24 lutego Intactix został sprzedany amerykańskiej firmie JDA Software Group

1999

Instalacja systemu Pricer zakończyła się powodzeniem w 53 sklepach Cash & Carry w Metro w Niemczech

1998

Pricer wchodzi na rynek japoński. Partnerstwo z Ishidą.

1997

W czerwcu Pricer połączył się z Intactix International Inc, jedną z najbardziej udanych firm na świecie w dziedzinie zarządzania przestrzenią. Podpisano współpracę z Telxon dostarczającą sieci bezprzewodowe z ręcznymi urządzeniami osobistymi.

1996

Firma znalazła się na liście O na giełdzie w Sztokholmie.

1995

Pricer otrzymał zamówienie od Metro w Niemczech, drugiej co do wielkości sieci handlowej na świecie, na zainstalowanie systemu Pricer w 53 sklepach Cash & Carry.

1993

Pierwsza instalacja Pricer została wdrożona w ICA Sweden. W grudniu Pricer i Unigrafic podpisali umowę dotyczącą wyłącznej licencji na oryginalne patenty i zgłoszenia patentowe dla całego świata, z wyjątkiem Ameryki Północnej i Południowej.

1991

Firma Pricer AB została założona w mieście Uppsala w Szwecji. W związku z powstaniem prawa licencyjne regionu nordyckiego do patentu dotyczącego elektronicznego znakowania cen zostały nabyte od szwajcarskiej firmy Unigrafic AG.