Technologia NFC (komunikacja bliskiego zasięgu) staje się coraz bardziej powszechna w społeczeństwie. Twoi klienci mogą być już przyzwyczajeni do korzystania z urządzenia mobilnego do płatności lub posiadania tagu w celu otwarcia drzwi. W takich przypadkach może to być technologia NFC używana w tle.
Technologię NFC można wykorzystać do stworzenia dodatkowych sposobów interakcji z klientami w sklepie. Czy chcesz przekazać swoim klientom więcej informacji niż to, co mieści się w cyfrowej cenie? Dzięki technologii NFC w cyfrowych metkach cenowych istnieje wiele możliwości.
NFC jest komunikacją krótkiego zasięgu i bezprzewodową. Cyfrowe etykiety półkowe firmy Pricer mogą być opcjonalnie wyposażone w etykiety NFC. Klient po prostu stuknij smartfon z obsługą NFC na etykiecie, aby wyświetlić odpowiednie informacje, takie jak strona z informacjami o produkcie.