Rozwiązanie
Wyzwanie
Większość sprzedawców detalicznych korzysta obecnie z automatycznego zamawiania w celu zaopatrzenia swoich sklepów. Z wielu powodów proces ten nie jest optymalny i często występują niedokładne poziomy zapasów. W konsekwencji wiele sklepów ma za mało lub za dużo zapasów danego produktu. Zbyt mało oznacza utratę sprzedaży, podczas gdy zbyt dużo oznacza związany kapitał, a także ryzyko, że nigdy nie sprzedaje się wszystkich produktów.
Uprość zarządzanie zapasami w swoim sklepie
Film dotyczący zarządzania zapasami
Popraw dane zapasów swojego sklepu i uprość sprawdzanie zapasów dzięki zarządzaniu zapasami Pricer. Dowiedz się, jak Pricer Instant Flash wyróżnia produkty, które należy sprawdzić w celu łatwej kontroli informacji, takich jak stan magazynowy, data następnej dostawy, rozmiary partii itp.
Rozwiązania
Pricer oferuje dwa nieco inne rozwiązania, które upraszczają zarządzanie zapasami
Rozwiązanie pierwsze – sprawdzanie przed otwarciem sklepu
Rozwiązanie drugie – sprawdzanie w ciągu dnia
Inne rozwiązania
Doświadczenie klienta
Warunki wstępne
Aby zapewnić skalowalność i niezawodność takiego rozwiązania, należy spełnić kilka warunków wstępnych.
Po pierwsze, system musi być zdolny do działania w czasie rzeczywistym. Etykiety muszą być w stanie natychmiast wyświetlać aktualne informacje i zmieniać się w minimalnym czasie (np. jednej sekundy), aby nie tracić czasu podczas kontroli.
Po drugie, system musi być w pełni zintegrowany z aplikacjami zaplecza zarządzania sklepem, aby umożliwić wyświetlanie w pełni zintegrowanych danych bezpośrednio przy każdym produkcie na każdej półce.
Konkretne warunki wstępne
Rozwiązanie 1 – poranne przełączanie stron
- Długi czas flash, który jest obsługiwany przez wszystkie etykiety Pricer.
- Możliwość wykonania dwóch aktualizacji wyświetlania każdego dnia, na dodatek do wszystkiego innego. Jest to obsługiwane przez wszystkie etykiety Pricer.
Rozwiązanie 2 – sprawdzanie produktów w ciągu dnia
- Instant Flash (każda sekunda oczekiwania na błysk to sekunda nie zapisana).
- Dynamiczne pozycjonowanie produktów (generowanie aktualnych map dla personelu w celu odnalezienia produktów)