Optyczna komunikacja bezprzewodowa
Optyczna komunikacja bezprzewodowa (OWC) firmy Pricer umożliwia łączność bezprzewodową przy użyciu pasma bliskiej podczerwieni. Dzięki swoim potężnym cechom, takim jak wysoka przepustowość, niski koszt i działanie w nieuregulowanym spektrum, OWC jest bardzo potężną technologią bezprzewodową. Jako solidna, skalowalna i potężna technologia, jaką jest, komercyjne wykorzystanie OWC było w przeszłości ograniczone do operacji wojskowych. Jednak w wymagającej przestrzeni handlu detalicznego, nic nie może być bardziej odpowiednie niż komunikacja optyczna.
Nie wymaga linii wzroku i radzi sobie w każdych warunkach oświetleniowych (pomieszczenie oświetlone światłem słonecznym, księżycowym, diodami LED i innymi źródłami światła), doskonale sprawdzając się w każdym środowisku. Nie pokrywa się z powszechnie stosowanymi urządzeniami bezprzewodowymi, które wykorzystują inne zakresy widma elektromagnetycznego, w tym fale radiowe, mikrofale, światło widzialne i ultrafioletowe.
W miarę jak detaliści cyfrowo przekształcają swoje firmy, kilka technologii tworzy nową tkankę infrastruktury sklepowej, łącząc produkty, aktywa, ludzi i procesy (oprzyrządowanie). Technologie IoT, mobilne, chmurowe, społecznościowe i danych/analityczne przyspieszają i automatyzują podejmowanie decyzji operacyjnych oraz poprawiają zaangażowanie klientów. Bezprzewodowa komunikacja optyczna, jedna z technologii, która stanowi włókno łączące tej infrastruktury, umożliwia nową erę w pozycjonowaniu produktów, zwiększając zarówno wydajność pracowników, jak i zaangażowanie konsumentów. Konkretne korzyści zidentyfikowane przez detalistów korzystających z optycznej technologii bezprzewodowej są następujące:
Dokładna informacja.
Nasza optyczna platforma bezprzewodowa poprawia dokładność i niezawodność informacji o pozycji produktu, ponieważ trilateracja poprawia dokładność lokalizacji.
Szybkość reakcji.
Obejmuje to dokładne pozycjonowanie produktu, które jest stale aktualizowane i prezentowane w czasie rzeczywistym w wyniku szybkiej dwukierunkowej (dwukierunkowej) komunikacji i trilateracji. Ta funkcja umożliwia różnorodne aplikacje dostępne dla pracowników i / lub klientów. Aplikacje konsumenckie wykorzystujące lokalizację produktu mogą prowadzić klientów do konkretnych lokalizacji produktu.
Doskonałość realizacji operacji.
Dzięki tej funkcji zwiększa się szybkość realizacji zamówień przy półce, co prowadzi do znacznej poprawy wskaźników wydajności operacyjnej. Detaliści mogą zaktualizować do 90 000 etykiet produktów w ciągu godziny. Detaliści poprawiają zarządzanie i zgodność z wewnętrznymi (resetowanie i promocja) oraz zewnętrznymi (planogram, ceny i wyposażenie) celami związanymi z realizacją produktów.
Interakcja między klientem a współpracownikiem.
Dzięki tej funkcji półka sklepowa w pełni reaguje na konkretne potrzeby konsumentów, gdy włączone są Flash w ESL w celu identyfikacji lokalizacji produktu. Sklep wspiera ponadto wydajne funkcje click-and-collect w procesach realizacji produktów, takich jak sekwencjonowanie list wyboru, zarządzanie zadaniami i kompletacja.
Łączenie cyfrowych i fizycznych zakupów.
Dzięki tej funkcji handlowcy mogą oferować społecznościowe udostępnianie produktów przy krawędzi półki, wykorzystując znaczniki NFC lub kody QR do przekierowania kupujących do treści online, takich jak strony na Facebooku, markowe strony internetowe lub prezentacje wideo. Ponadto, sprzedawcy mogą oferować ukierunkowane korzyści i rabaty dla kupujących, którzy wyrażają i dzielą się swoimi opiniami podczas pobytu w sklepie.
Komunikacja optyczna i radiowa mają ze sobą wiele wspólnego (oba są promieniowaniem elektromagnetycznym), ale istnieją pewne krytyczne różnice fizyczne.