Optyczna komunikacja bezprzewodowa

Optyczna komunikacja bezprzewodowa Pricer (OWC) umożliwia łączność bezprzewodową za pomocą pasma bliskiej podczerwieni. Dzięki swoim potężnym funkcjom, takim jak wysoka przepustowość, niski koszt i praca w nieuregulowanym spektrum, OWC jest bardzo potężną technologią bezprzewodową. Ponieważ jest to solidna, skalowalna i potężna technologia, komercyjne wykorzystanie OWC było w przeszłości ograniczone do operacji wojskowych. Ale w wymagającej przestrzeni detalicznej nic nie może być bardziej odpowiednie niż komunikacja optyczna.

Nie wymaga linii widzenia i może poradzić sobie z każdą inną sytuacją świetlną (pomieszczenie oświetlone światłem słonecznym, światłem księżyca, diodami LED i innymi źródłami światła) i działa znakomicie w każdym otoczeniu. Nie ma nakładania się na powszechnie stosowane urządzenia bezprzewodowe, które wykorzystują inne zakresy spektrum elektromagnetycznego, w tym fale radiowe, mikrofale, światło widzialne i ultrafioletowe. Gdy detaliści cyfrowo przekształcają swoje firmy, kilka technologii tworzy nową strukturę infrastruktury sklepu, łącząc produkty, zasoby, ludzi i procesy (oprzyrządowanie). Te technologie IoT, mobilne, chmurowe, społecznościowe oraz danych / analityki przyspieszają i automatyzują podejmowanie decyzji operacyjnych oraz poprawiają zaangażowanie klientów. Optyczna komunikacja bezprzewodowa, jedna z technologii zapewniających światłowód tej infrastruktury, umożliwia nową erę pozycjonowania produktów, poprawiając wydajność pracowników i zaangażowanie konsumentów. Konkretne korzyści zidentyfikowane przez sprzedawców detalicznych korzystających z bezprzewodowej technologii optycznej obejmują:

Dokładna informacja.

Nasza optyczna platforma bezprzewodowa poprawia dokładność i niezawodność informacji o pozycji produktu, ponieważ trilateracja poprawia dokładność lokalizacji.

Reakcja na coś.

Obejmuje to dokładne pozycjonowanie produktu, które jest stale aktualizowane i prezentowane w czasie rzeczywistym w wyniku szybkiej dwukierunkowej (dwukierunkowej) komunikacji i trilateracji. Ta funkcja umożliwia różnorodne aplikacje dostępne dla pracowników i / lub klientów. Aplikacje konsumenckie wykorzystujące lokalizację produktu mogą prowadzić klientów do konkretnych lokalizacji produktu.

Doskonałość wykonania operacyjnego.

Dzięki tej możliwości poprawia się szybkość wykonania na półce, przy znacznej poprawie wskaźników wydajności operacyjnej. Detaliści mogą aktualizować do 90 000 etykiet produktów w ciągu godziny. Sprzedawcy detaliczni usprawniają zarządzanie i zgodność dla celów wewnętrznych (reset i promocyjny) i zewnętrznych (planogram, cena i wyposażenie).

Interakcja z klientem / współpracownikiem.

Dzięki tej funkcji półka staje się w pełni dostosowana do konkretnych potrzeb konsumentów, gdy światła ESL są włączone, aby zidentyfikować lokalizację produktu. Sklep obsługuje ponadto wydajne funkcje „kliknij i odbierz” w procesach realizacji produktów, takich jak sekwencjonowanie list wyboru, zarządzanie zadaniami i kompletacja.

Łączenie cyfrowych i fizycznych zakupów.

Dzięki tej możliwości detaliści mogą oferować udostępnianie społecznościowe na krawędzi półki, wykorzystując tagi NFC lub kody QR do przekierowywania kupujących do treści online, takich jak strony na Facebooku, markowe strony internetowe lub pokazy wideo. Ponadto sprzedawcy detaliczni mogą oferować ukierunkowane korzyści i rabaty kupującym, którzy przedstawiają i dzielą się swoimi opiniami podczas pobytu w sklepie.

Komunikacja optyczna i radiowa mają ze sobą wiele wspólnego (oba są promieniowaniem elektromagnetycznym), ale istnieją pewne krytyczne różnice fizyczne.

Przeczytaj tutaj o różnicy między komunikacją optyczną i radiową.