Dzięki błyskawicznemu błyskawicznemu ładowaniu półek, uzupełnianie półek nie jest już bolesnym zadaniem.
Największym pojedynczym procesem w sklepie jest uzupełnianie półek. Typowy supermarket stawia codziennie na półkach dziesiątki tysięcy produktów. Jest to bardzo czasochłonne i zaskakująco podatne na błędy zadanie. Jeśli pracownik nie sprawdzi prawidłowo ceny, istnieje ryzyko, że produkt znajdzie się w niewłaściwym miejscu lub ukryje właściwy produkt. Konsekwencją jest to, że właściwy produkt może nie zostać uzupełniony odpowiednio zmniejszoną sprzedażą i że poziomy zapasów kończą się nieprawidłowo zarówno na właściwym, jak i niewłaściwym produkcie.
Trzy zalety Instant Flash
Natychmiastowy Błysk
Błysk w mniej niż sekundę po zeskanowaniu przez użytkownika kodu kreskowego produktu
Usuwa ryzyko
Dzięki błyskaniu ryzyko błędu jest zminimalizowane
Łatwiejszy dobór personel
Nie ma potrzeby przeszkolonego personelu, co oznacza obniżenie kosztów personelu
Uzupełnianie zapasów (wideo)
Zobacz, w jaki sposób uzupełnianie zapasów może być tak łatwe i efektywne dzięki systemowi Pricer.
Natychmiastowy Błysk: oszczędność czasu w czasie rzeczywistym
Dzięki temu, że proces uzupełniania zapasów jest prowadzony przez system Pricer, ryzyko jest zredukowane, a prace związane z uzupełnianiem zapasów przyspieszone. Osiąga się to dzięki temu, że pracownik może po prostu zeskanować kod kreskowy na produkcie, który ma być uzupełniony za pomocą swojego urządzenia ręcznego. Po wykonaniu tych czynności, system natychmiast robi dwie rzeczy. Po pierwsze, na mapie sklepu pokazuje dokładnie, gdzie znajduje się produkt. Po drugie, i co najważniejsze, wyzwala natychmiastowy błysk na etykiecie.
Usuwa ryzyko i zwiększa prędkość
Błysk i mapa pozwalają pracownikowi na szybsze odnalezienie produktu, a także eliminują ryzyko postawienia produktu w złej cenie. W rezultacie półki są lepiej i bardziej poprawnie zaopatrzone w krótszym czasie. Odkryliśmy również, że jako efekt uboczny sklepy stają się schludniejsze i lepiej funkcjonują – czynniki, o których wiadomo, że zwiększają sprzedaż. W ten sposób uzupełnianie zapasów jest również łatwiejsze, co oznacza mniejsze zapotrzebowanie na szkolenia i wiedzę na temat sklepu, co sprawia, że łatwiej dobiera się personel i to przy mniejszych kosztach.